Wednesday, July 17, 2013

Koleksi Baju Kurung Raya 2013 | Hatta Dolmat

Assalamualaikum...sahur tak sahur ni? hehehe,, dah 8 hari dah kita berpuasa..pasti ramai yang dah kumpul koleksi baju raya kan? bagi yang belum ada baju yang berkenan di hati, masih dalam dilemma mencari baju  raya idaman hati, ayu nak kongsikan baju raya yang cantik and trendy. Sekarang ni senang je dah nak beli baju raya collection daripada fashion designer yang ternama Jovian Mandage, Nurita Harith, boleh click di hujung jari je..

Jum kita sama-sama tengok koleksi Baju Kurung Raya 2013 daripada Hatta Dolmat pulak..i love his work..cantik and the detailing is so feminine..ada lace, sequinns, ribbon.. love it so much! and apa yang paling penting adalah..Price range price untuk baju kurung raya Hatta Dolmat ini adalah mampu milik..harga daripada rm275 sehingga RM295 je..murah tak murah baju kurung Hatta? cantik and murah, its a very superb combination for me. agak murah la berbanding koleksi fashion designer yang lain yang sampai cecah 400 lebih ringgit ke atas..ohoho..Jum kita tengok koleksi baju raya Hatta Dolmat 2013..jum!

cantiknya baju hitam ada lace emas ni..pasti pemakai nampak elegant

i love this fuschia colour..ditambah detailing ribbon kat dada..
pemakai nampak feminine

warna orange ni pun lawa gak..nampak anggun la si pemakainya

merah la mak ngah..fuhyoo soo elegan love it!


lokks nice, simple yet fashionable kan..memang bergaya di pagi raya..

so, koleksi raya Hatta 2013 ini boleh dibeli di hujung jari je..di zalora.com.my.. siapa yang rasa was-was bolehlah tengok review ayu bershopping di zalora..memang boleh dipercayai k..boleh window shopping and shop terus, takyah berpanas dengan jem di jalan raya..

selamat bershopping beli baju raya!!


5 comments:

  1. Wahhh hitam, merah & hijau nampak cantikkkk sangat! Gerammmm!

    ReplyDelete
  2. Nak oren ya kacak tapi kamek sik berapa berkenan dengan warnanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kmk suka..striking hahaha dari jauh org dah nampak kih3 :p

      Delete
  3. mmg cantik gila, simple dan shape mmg puas hati, tapiii...rse sayang duit sbb cecah Rm 300...Uhuk2 T_T

    ReplyDelete