i

Advertise with pinkbubblegum :) just email me

Advertise with pinkbubblegum :) just email me
shopping here

Friday, February 15, 2013

Akui Masih Aku Cinta - lagu Shila Amzah buat Sharnaz Ahmad


masih aku cinta lagu baru shila amzah untuk sharnaz ahmad

Sedih pulak tengok kisah Cinta Shila Amzah dan Sharnaz Ahmad. Satu Malaysia tahu kisah cinta mereka yang terlalu dipublisitikan. Kedua-dua pihak, Nd Lala, ayah kepada Shila serta cinta hati Shila Amzah memberi balasan komen yang sepatutnya boleh di settle kan dengan baik. Kesian dengan Shila Amzah yang pastinya rasa tersepit antara hormat dengan kedua ibu bapa dan mendapatkan cinta sejati, cinta hatinya. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul. Berakhir juga kisah cinta mereka. Sharnaz tidak mahu lagi dikaitkan dengan Shila. Harap Shila Amzah kuat dengan ujian dan dugaan, pastinya besar hikmah disebalik kejadian. semoga diberi kekuatan untuk menempuhi semuanya. 

Untuk itu, so dengarkan lagu baru Shila Amzah untuk Sharnaz Ahmad. Masih Aku Cinta. 
sedih bait-bait liriknya..  "satu dunia menentang cinta kita, akhirnya kita terpisah jua".. suara Shila Amzah tetap maintain, petikan gitar pun..boleh jadi taylor Swift malaysia, lagu Patah Seribu haritu meletop, mungkinkah lagu Masih Aku Cinta ni pun sama? I do think so..It is a nice song. dapat terima di halwa telinga.
Lirik Masih Aku Cinta ( Shila Amzah )

Biarpun kau tak ada lagi dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
cara mu, memanggil nama ku
terasa seolah kau masih ada
Jauh di dalam sanubari ku
takkan ku relakan pemergianmu
Namun ku, 'kan selalu doakanmu
agar kau takkan terus terluka
kau kan temui bahagia 
walaupun aku tidak bersama
jangan kau gusar
aku akan selalu ada
dari jauh engkau masih ku cinta
dari jauh aku masih mencinta
takkan pernah ada penggantimu
yang mem pertahankan ku sepertimu
satu dunia, menentang cinta kita
akhirnya kita terpisah jua
yang mengenal mu cuma aku
tidak ku menyesal mencintai mu
yang ku harapkan
kau juga mendoakan ku
p/s: Jika jodoh tidak ke mana, takkan lari gunung di kejar.. 

sharing is caring!!

12 comments:

  1. kesiannya die .. haih . be strong kak shila !

    ReplyDelete
  2. Wpun kmk x follow hal cdk ny tk tp kesian lah. Kmk wonder y bp si shila tk x halang ank ny dr awl. N y alu smpey jd big isu. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu yalah,, maybe nya takut halang kerjaya nya makin nait huhu..sian juak nya

      Delete
  3. kita hanya merancang Allah yg tentukan segala nya

    ReplyDelete
  4. kalau ada jodoh tak akan kemana..:)

    ReplyDelete
  5. Sedihnya. hurm.

    Pegang satu ja, Kalau ada jodoh tak kemana. Tu saja yang nak kuatkan hati ni

    P/s : Pernah rasa mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu,, lepaskan,..jika orang tu kembali memang dia jodoh kita.. :)

      Delete
  6. "Darwis Tere Liye
    ""Aku harus menyibukkan diri. Membunuh dengan tega setiap kali kerinduan itu muncul. Ya Tuhan, berat sekali melakukannya…. Sungguh berat, karena itu berarti aku harus menikam hatiku setiap detik."

    --novel "Sunset Bersama Rosie", Tere Liye""

    ReplyDelete